شما در حال مشاهده هستید نمایندگی سامسونگ فردیس کرج و تعمیر در محل 24 ساعته
نمایندگی سامسونگ فردیس کرج

نمایندگی سامسونگ فردیس کرج و تعمیر در محل 24 ساعته

نمایندگی سامسونگ فردیس کرج و راهکار های تعمیر

یخچال ها اکثرا جزء وسایل برقی هستند که سالیان دراز کار می کنند. البته این مورد در مواقعی صدق می کند که تمامی اصول و نکات نگهداری یخچال را به نحو احسن رعایت کنیم. و از هر مورد خلاف ان پرهیز کنیم. همچنین یخچال‌های سامسونگ از ان دسته یخچال هایی هستند که به طور معمول سال‌ها بدون مشکل خدمت می‌کنند، اما در نهایت ممکن است مشکلاتی در یخچال شما رخ دهد. مشکلات سردشدگی، کدهای خطا و مشکلات سازنده یخ در برخی اوقات به یخچال‌های سامسونگ می‌انجامد.

برای رفع این مشکلات و جلوگیری از به بار امدن مشکلات جدیدتر نیاز است که این خطاها را شناسایی کرده و نحوه برخورد با هر کدام از خرابی و مشکلات را در نمایندگی سامسونگ فردیس کرج اموزش دید . تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از یخچال خود حفاظت نماییم. بدین منظور جهت تعمیر یخچال سامسونگ در کرج تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

شما ممکن است بتوانید برخی از مشکلات یخچال سامسونگ را با دنبال کردن راهنمایی‌های رفع اشکال از کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی سما سرویس کرج خودتان رفع کنید. از راهنمایی‌های زیر برای رفع مشکلات متداول در یخچال سامسونگ خود استفاده کنید. اما قابل ذکر است که برای رفع برخی دیگر از مشکلات یخچال ها نیاز به حضور کارشناس تعمیر و همچنین یک تکنسین ماهر در زمینه نمایندگی سامسونگ فردیس کرج می باشد. پس برای دیافت خدمات نمایندگی سامسونگ فردیس کرج با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ فردیس کرج

عدم سرد شدن مناسب یخچال های سامسونگ

راهنمای مالک خود را بررسی کنید و راهنمایی‌های رفع اشکال برای مدل یخچال سامسونگ خود را دنبال کنید. در ادامه تعدادی نکته کلی آمده است که به طور معمول به رفع مشکلات سردشدگی در بخش یخچال‌های سامسونگ کمک می‌کنند.

بررسی وجود اشیا مانع در راه هوای خروجی

مشکلات سردشدگی در بخش یخچال ممکن است به دلیل وجود اشیا مانع در راه هوای خروجی در داخل بخش یخچال ایجاد شود. ظروف غذایی را از نزدیکی راه هوا در داخل بخش یخچال دور کنید تا هوا بتواند به طور آزاد از طریق این بخش عبور کند. برای استفاده از خدمات نمایندگی سامسونگ فردیس کرج با ما تماس بگیرید.

خاموش کردن حالت صرفه جویی در انرژی

بسیاری از یخچال‌های سامسونگ دارای حالت صرفه جویی در انرژی هستند که ممکن است باعث افزایش دما در بخش یخچال شود. اگر مدل شما این ویژگی را دارد و فعال است، آن را خاموش کنید. با خاموش کردن این حالت، بخش یخچال به احتمال زیاد به دماهای عادی برمی‌گردد. برای اموزش های بیشتر با نمایندگی سامسونگ فردیس کرج همراه باشید.

تنظیم مجدد برد کنترل

گاهی اوقات یک سرعت بالای برق از طریق تامین برق در خانه می‌تواند باعث خرابی برد کنترل الکترونیکی یخچال سامسونگ شود. برای تنظیم مجدد برد کنترل الکترونیکی، یخچال را برای 5 دقیقه از پریز برق بکشید و سپس مجدداً آن را به پریز برق وصل کنید تا تامین برق الکتریکی برقرار شود. اگر دسترسی به پریز برق سخت است، می‌توانید برای 5 دقیقه قطع کننده خانه را برای یخچال خاموش کنید و سپس قطع کننده را تنظیم مجدد کنید تا تامین برق الکتریکی برقرار شود. پس از تنظیم مجدد برد کنترل الکترونیکی، یخچال ممکن است به سرد شدن عادی بازگردد. تنظیمات اصولی تر را با نمایندگی سامسونگ فردیس کرج یاد بگیرید.

تمیز کردن مارپیچ‌های تبادل حرارت

مارپیچ‌های تبادل حرارت در پایین یخچال در طول استفاده معمولی گرد و غبار جمع می‌کنند. وقتی گرد و غبار مارپیچ‌های تبادل حرارت را پوشاند، مارپیچ‌ها نمی‌توانند حرارت را به هوای اطراف تخلیه کنند، بنابراین یخچال برای حفظ سردی باید بیشتر تلاش کند. نتیجه آن کاهش کارایی و عملکرد سرد کردن نامطلوب در یخچال است. این وظیفه نگهداری مهم را نادیده نگیرید. حداقل دو بار در سال، مارپیچ‌ها را تمیز کنید – اگر حیوانات خانگی که موی پاشند دارید، بیشتر از این می‌توانید آنها را تمیز کنید.

برای تمیز کردن مارپیچ‌های تبادل حرارت در یخچال سامسونگ خود، این مراحل را دنبال کنید:

پیش از هرکاری در نمایندگی سامسونگ فردیس کرج برق یخچال را قطع کنید یا قطع کننده خانه را خاموش کنید تا تامین برق الکتریکی قطع شود.

برای دسترسی به مارپیچ‌های تبادل حرارت، نوار پایین جلویی را بردارید. در بسیاری از مدل‌های یخچال سامسونگ، می‌توانید نوار را به سمت جلو بکشید و آن را از یخچال بردارید. دستورالعمل‌های برداشتن نوار پایبرای تمیز کردن نوار جلویی یخچال خود، راهنمای مالک خود را بررسی کنید. اگر مارپیچ‌ها زیر یخچال قرار دارند، نوار پایین را برای دسترسی به مارپیچ‌ها بردارید. بعضی از یخچال‌های سامسونگ مارپیچ‌ها را در پشت خود به جای زیر قرار داده‌اند. یخچال را از دیوار دور کشید تا به مارپیچ‌های پشتی دسترسی پیدا کنید.

با دقت، یک برس مارپیچ را به مارپیچ‌های تبادل حرارت زیر یخچال فشار دهید. برس مارپیچ گرد و غبار را از مارپیچ‌ها برداشت می‌کند. منطقه را مکنده کنید تا گرد و غبار را بردارید. پس از برداشتن گرد و غبار از مارپیچ‌ها با برس مارپیچ، منطقه را مکنده کنید. پس از مکنده کردن محل مارپیچ‌های تبادل حرارت، یخچال را جابجا کنید و منطقه زیر یخچال را مکنده کنید تا همه گرد و غبار و آلاینده‌ها را بردارید.

یخچال را مجدداً ترکیب کنید و آن را به پریز برق وصل کنید یا قطع کننده خانه را تنظیم مجدد کنید تا تامین برق الکتریکی برقرار شود. یخچال را به محل اصلی خود ببرید.

تکنسین حرفه ایی تعمیر یخچال در نمایندگی سامسونگ فردیس کرج

اگر نگران تمیز کردن مارپیچ‌های تبادل حرارت یخچال خود هستید، می‌توانید یک تکنسین تعمیرات الکترونیکی سما سرویس کرج را برای انجام خدمات تمیز کردن و نگهداری روی یخچال سامسونگ خود برنامه‌ریزی کنید. علاوه بر تمیز کردن مارپیچ‌های تبادل حرارت، تکنسین سما سرویس کرج تمامی سیستم‌های یخچال سامسونگ شما را بررسی کرده و تمامی نگهداری‌های لازم را انجام می‌دهد تا یخچال شما در وضعیت عالی قرار بگیرد و به طور کارآمد عمل کند.

به چه کاری بپردازید وقتی یخچال سامسونگ شما کدهای خطا نمایش می‌دهد؟

بیشتر یخچال‌های سامسونگ دارای یک برد کنترل الکترونیکی هستند که خطاها را تشخیص می‌دهد و یک کد خطا را در صفحه کنترلی نمایش می‌دهد.

وقتی یک کد را در صفحه کنترلی یخچال خود مشاهده می‌کنید، از نمودارهای کدهای خطا در یخچال استفاده کنید تا علت کد را تعیین کرده و راهنمایی‌های مربوط به عیب‌یابی DIY را برای تعمیر یخچال خود دریافت کنید.

بعضی از راه‌حل‌هایی که در نمودارهای کدهای خطا یخچال سامسونگ آمده است، ممکن است برای شما بسیار پیشرفته باشد تا بتوانید به تنهایی انجام دهید. زمانی که نمی‌توانید مشکل را برطرف کنید و کد خطا را خودتان پاک کنید، یک تکنسین نمایندگی سامسونگ فردیس کرج را برای بازدید از منزل خود و تعمیر یخچال خود برنامه‌ریزی کنید.

رفع مشکل ساخت یخ در یخچال سامسونگ شما ممکن است به دلیل مشکلات کنترلی یا مشکلات تامین آب باشد. با دنبال کردن این مراحل عیب‌یابی در نمایندگی سامسونگ فردیس کرج ، می‌توانید تولید یخ را در یخچال سامسونگ خود به حالت عادی برگردانید. برای آشنایی با ویژگی های یک تعمیرکار یخچال سامسونگ در کرج مقاله قبلی ما را مطالعه نمایید.

بررسی تنظیمات کنترلی در یخچال های سامسونگ

بیشتر یخچال‌های سامسونگ دارای نماد خاموش شدن صفحه ساخت یخ هستند که روشن می‌شود وقتی ساخت یخ خاموش است. برای تولید یخ، آن را روشن کنید. اگر نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید، دستورالعمل‌های کنترل ساخت یخ را در کتابچه راهنمای مالک مشاهده کنید. مدل‌های فریزر بالا هم دارای نماد روشن بودن ساخت یخ هستند. اگر می‌خواهید یخ بسازید، باید این نماد روشن باشد.

خاموش و روشن کردن دستگاه ساخت یخ

خاموش و روشن کردن دستگاه ساخت یخ ممکن است باعث شروع مجدد تولید یخ شود. ممکن است روی دستگاه ساخت یخ خود دکمه آزمایش نیز وجود داشته باشد. دستگاه ساخت یخ را از طریق حالت آزمایشی خاموش و روشن کردن ممکن است تولید یخ را به حالت عادی برگرداند.

اگر این نکات که در نمایندگی سامسونگ فردیس کرج بیان کردیم کمکی نکردند، سعی کنید تمامی کنترل‌ها در یخچال سامسونگ خود را با برداشتن فیش برق برای 5 دقیقه قطع کرده و سپس فیش را به پریز برق متصل کنید. اگر دسترسی به پریز سخت است، برای قطع کامل برق یخچال، سیستم برق خانه را به مدت 5 دقیقه خاموش کنید. سپس سیستم برق را دوباره روشن کرده و ببینید آیا تولید یخ ادامه می‌یابد یا خیر.

نمایندگی تعمیر یخچال فردیس کرج

بررسی تأمین آب و نحوه کارکرد آن در یخچال های سامسونگ

برای دیدن اینکه آیا دستگاه توزیع آب کار می‌کند، آن را تست کنید. اگر از دستگاه توزیع آب آبی دریافت نکردید، احتمالاً چون دستگاه ساخت یخ نیز کار نمی‌کند، آب به یخچال نمی‌رسد. این مراحل عیب‌یابی DIY را دنبال کنید تا آب را به یخچال بازگردانید:

فیلتر آب را از قاب جدا کنید. اگر یخچال سامسونگ شما از پلاگین عبور استفاده می‌کند تا جلوی نشت آب را هنگام استفاده بدون فیلتر بگیرد، پلاگین عبور را درج کنید. دستگاه توزیع آب را تست کنید. اگر آب از دستگاه توزیع جریان ندارد، به مرحله بعدی بروید. اگر آب با حذف فیلتر از دستگاه توزیع جریان دارد، فیلتر آب را تعویض کنید.

مطمئن شوید که شیر قطع آب برای یخچال بطور کامل باز است. شیر را ببندید و سپس دوباره باز کنید تا هر گونه ذرات ممکن است راه آب را از طریق آن بلاک کند. بررسی کنید که آیا آب از دستگاه توزیع جریان دارد یا خیر. اگر ندارد، به مرحله عیب‌یابی بعدی ادامه دهید.

شیر قطع آب را ببندید و خط آب را از پشت یخچال جدا کنید. سر خط آب را درون یک سطل قرار داده و به طور مختصر شیر قطع آب را باز کنید تا جریان آب از خط تأمین آب بررسی شود. اگر آب از انتهای خط تأمین آب جریان ندارد، یک لوله کش آب را برای تعمیر تأمین آب به یخچالتان به کارشناس لوله کشی بسپارید.

خدمات حرفه ایی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

در نهایت در صورت درست نشدن هرکدام از این مشکلات راهکاری که می توانیم به شما ارائه دهیم استفاده از خدمات و تجربیات یک شرکت تعمیر یخچال حرفه ایی در زمینه نمایندگی سامسونگ فردیس کرج می باشد. پس لازم است که علاوه بر دانستن تمامی آموزش ها و نکات بالا در هر زمان و در هر جا با یک شرکت عالی رتبه در این زمینه آشنایی داشته باشید. تا در مواقع لزوم از تجربیات ارزشمند آنان بهره ببرید. بدین منظور می توانید از تکنسین ها و کارشناسان شرکت تعمیر یخچال سما سرویس کرج برای رسیدن به اهداف خود استفاده نمایید.